کلبه دلدادگان

پیداست که دل کندن اگر آسان بود / فرهاد به جای بیستون دل میکند

کلبه دلدادگان

پیداست که دل کندن اگر آسان بود / فرهاد به جای بیستون دل میکند

به یاد امام خمینی غزلی از ایشان به نام ( شمع وجود)

آیــد آن روز که من، هجرت از این خــانه کنم؟        از جهــــــان پرزده، در شـــاخ عدم لانه کنم؟

رسد آن حــــــال کـــه در شمعِ وجـــود دلدار         بــــال و پـــــر سوخته، کارِ شب پروانه کنم؟

روى از خـــــانقـــــه و صومعــــــه بـــرگردانم         سجــــده بـــــر خاک در ساقى میخانه کنم؟

حال، حـــاصل نشد از موعظه صوفى و شیخ        رو به کـــــــوى صنمــــى والـــه و دیوانه کنم

گیســــو و خـــــال لبت دانه و دامند، چسان         مـــرغ دل فــارغ از این دام و از این دانه کنم؟

شــــود آیــــا کــه از این بتکده، بر بندم رخت         پــــر زنـــــان، پشت بر این خانه بیگانه کنم؟


نظرات 2 + ارسال نظر
یاد فرشته دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ق.ظ http://hasnagol.blogsky.com/

سلام دلداده عزیز.امام خمینی شخصی بود که ما مردم چه ایرانی و چه غیر ایرانی چون هم عصر خودمون بود درکش نکردیم و نمی دونیم واقعا چه شخصیتی بود برای شناخت امام مثل خیلی از بزرگان تاریخ ما نیاز به گذشت زمان هست.

حتما همین طور هست که شما می فرمایید کاش مسئولین نیز قطره ای از دیدگاه امام را درک میکردند

رحیل دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام دوست عزیز .

خیلی گلی

میبینم کلبه دلدادگان اومده اول صفحه GOOGLE
امید وارم همیشه تو کارهات موفق باشی .

خیلی میخوامت داداشیییییییییییییییییییییییییییییی .

سلام به رحیل عزیز، گل جمالته منم برای شما آرزوی موفقیت در همه عرصه های زندگی دارم.بازم به کلبه ما سر بزن. راستی اگه وب داری آدرس بده ما هم خدمت برسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد