کلبه دلدادگان

پیداست که دل کندن اگر آسان بود / فرهاد به جای بیستون دل میکند

کلبه دلدادگان

پیداست که دل کندن اگر آسان بود / فرهاد به جای بیستون دل میکند

واژگان واژگون

این جاسرزمین واژگان واژگون است.....

جایى کـــــــــــــــــه:

گنـــــــــــج، جنـــــــــــگ می شود

درمـــــــــــــــان، نامـــــــــــــــرد

قهقهه، هق هق

اما دزد هــــــــمان دزد است ؛درد هـــــــــــــمان درد

و گــــــــــــرگ همان گـــــــــــــــرگ !!!

نقاب

rki6oarztwj02dg4wlq.jpgسرخوشانه میخندم ؛
شوخی میکنم !
و تو نمیدانی ،
چقدرسخت است احساس خفگی کردن ....
پشت این نقاب لعنتی ... !!!

دلتنگی

دلتنگی عین اتش زیر خاکستر است

گاهی فکر میکنی تمام شده

اما یکدفعه

همه ات را اتش میزند...

دل

من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است
من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار
آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . . .

عکس های منتخب احساسی و رمانتیک (2)

انسان

خدا به فرشته ها شعور داد بدون شهوت،

به حیوان ها شهوت داد بدون شعور،

و به انسان هر دو را...

انسانی که شعورش بر شهوتش غلبه کند از فرشته ها بالاتر است،

و انسانی که شهوتش بر شعورش غلبه کند از حیوان پـسـت تر