کلبه دلدادگان

پیداست که دل کندن اگر آسان بود / فرهاد به جای بیستون دل میکند

کلبه دلدادگان

پیداست که دل کندن اگر آسان بود / فرهاد به جای بیستون دل میکند

روزگار ما


http://s4.picofile.com/file/7765251391/2.jpg

سیب می خواهـــد دلــش ...
آنکه بی حساب عاشـــق است ...
امــا نمی داند ...!
کـــرم دارد روزگـــار مـا !

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطیما پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ http://jade-ehsas.mihanblog.com

سلام همــراهان خــوب من ...
جــاده احســـاس با " زمزمه های یک شب آرزویی " به روز شد
منتظر آرزوی آسمونیتــــون هستم
((( فقط یه مورد رو لازم دیدم که بهتون بگم , متاسفانه امکان نظردهی میهن بلاگ چند روزیه که با مشکل مواجه شده و امکان گذاشتن کامنت هایی که به صورت کپی پیست صورت می گرفت , مثل متن ها و شعرهای شما خوبان سلب شده...و فقط یک راه برای این کار و گذاشتن متن های کپی شده وجود داره که یکی از دوستای خوبم در اختیار من گذاشت و منم خواستم از این طریق در اختیار همه شما خوبان از جمله دوستان خوب میهن بلاگیم بزارم که به این صورت هستش که :

تموم متنی رو که می خوایم بگیریم (های لایت کنیم) و بعد اونو بکشونیم توو صفحه ی نظرات و دکمه اینتـــر رو برای نمایش اعداد بزنیم و کد رو وارد کنیم و دکمه ی ارسال رو بزنیم....همین....

این مورد رو فقط به خاطر اون تعداد از دوستای خوبی گذاشتم که این مدت با مشکل مواجه شده بودن و از من دلیل این مشکل رو پرسیده بودن...وگرنه همون طور که همیشه گفتم و میگم برای من کیفیت مهمه نه کمیت و تعداد کامنت ها....همین که واقعا کسی نوشته هامو بخونه و نظرشو راجع به نوشته هام برای هر چه بهتر شدن این دل نوشته ها بگه برای من کافیه...امیدوارم که به زودی این مشکل برطرف بشه....)))

شب آرزوهاست ...
براتون بهترین ها و زیباترین آرزوها رو آرزو دارم و امیدوارم به تموم آرزوهای رنگی و قشنگتون برسید
دوستای خوبم توو این لحظه های ناب و خدایی منو فراموش نکنید
التماس دعا ..
هــــر چی آرزوی خــــــــوب ِ مـــال شمـا ...............[گل]

ممنون از راهنمایی تون

فاطیما پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ http://jade-ehsas.mihanblog.com

وااای خیلیییی قشنگ بود عزیزم
لذت بردم...

عکسم با متن خیلی مچ شده.....همیشه عکس بزار...زیبایی خاصی به وبلاگ قشنگت میبخشه


ممنونم....
مراقب دلت باش

مرسی آبجی فاطیما نظر لطف شما همیشه من را شرمنده میکنه

رعنا چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

وقتی سایه ها بوی انسانیت نمیدهند !
همان بهتر که سایه ای بالای سرت نباشد .
اینجا برای حوا بودن آدم کم است .

ممنون از حضورتون

فاطیما پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
جاده احساس با " جشن خردادی " به روز شد
منتظر آرامش احساست هستم

ولادت حضرت علی "ع" و روز مرد و پدر بر شما میارک
هر چی آرزوی خوبه مال تو.....................................[گل]

ممنونم دوست گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد